بخش‌های یک کمپین خبری‌ موفق در اخبار رسمی: تفاوت توزیع و انتشار تضمینی چیست؟

وبلاگ اخبار رسمی – آموزش روابط عمومی، اجرای کمپین خبری، بازاریابی محتوا

فرض کنید یک خبر در مورد یکی از فعالیت‌های شرکت‌تان تهیه کرده‌اید و می‌خواهید بازتاب خوبی در رسانه‌ها داشته باشد. این کار به برندینگ، روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغ شرکت شما کمک می‌کند و جنب و جوش و پویایی شرکت شما را به افکار عمومی و مخاطبان نشان می‌دهد. کمپین خبری چیست و چه کاری… Read more »

مطلب بخش‌های یک کمپین خبری‌ موفق در اخبار رسمی: تفاوت توزیع و انتشار تضمینی چیست؟ توسط «اخبار رسمی» به آدرس وبلاگ اخبار رسمی نگارش شده است.

Advertisements

نویسنده: marshawsorenson

ما فعالیت خود را از سال 1393 در زمینه آموزش طراحی سایت به زبانی ساده شروع کرده ایم و هر مطلب جالبی که در این زمینه در وب یا توسط خودمان تولید شود با شما به اشتراک می گذاریم. لطفا نظرات خود را با ما در میان و ان را به اشتراک بگذارید.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s